sobota, 28 czerwca 2014

Szamponetka Delia Cameleo - 7.4 Rudy

Od wielu lat na głowie noszę rudości, a jak każda sztucznie ruda wie- wypłukuje się on bardzo szybko. Ogólnie lubię mój kolor kiedy jest wypłukany, więc już dawno porzuciłam farbowanie całości, a jedynie odrosty, bo odświeżenia nie potrzebuję. Jednak czasem mam ochotę na mocny rudy na głowie, a wtedy w ruch idzie bohaterka dzisiejszego posta- Delia Cameleo 7.4 Rudy. Łącznie użyłam jej już pewnie około 30 razy.

Dostępna jest w każdym rossmannie, za cenę około 4 zł (często jest w promocji za 3). Zakładamy na umyte, osuszone włosy i zostawiamy na 20-30 minut lub zapieniamy ponownie po tym czasie i zostawiamy na 45 dla lepszego efektu. Ja osobiście trzymam ok. 40 minut bez żadnego ponownego masowania szamponu na głowie, bo nie zauważyłam nigdy żadnej różnicy w efekcie.


Skład
Kolor jest bardzo intensywny i taki się utrzymuje przez 2-3 dni, całkowicie się wypłukuje po około tygodniu. Oprócz barwienia nie zauważyłam by robił coś z włosami, nie szkodzi, nie pomaga. 


Przed

Po
Jak widać, efekt jest widoczny gołym okiem :) Na moje włosy starczy jedna saszetka, ale moich włosów jest dość mało, więc bujnym czuprynom polecam dwie-trzy saszetki.

Często używam też ciemnego brązu z tej serii i również ładnie chwyta i wypłukuje się zupełnie- przy następnym użyciu napiszę coś o nim więcej.

Pozdrawiam!

1 komentarz: